Contact opnemen

Straal jij online uit waar je offline goed in bent?

Wij maken je zichtbaar

Wij vinden dat de hele wereld moet zien waar bedrijven offline goed in zijn, omdat jullie gave dingen doen. Vaak zijn bedrijven nog veel te bescheiden, zeker hier in het oosten. Ze stralen vaak online niet uit wie ze echt zijn. Ze zijn vooral intern gericht op hun product en vergeten de rest van de wereld. Dat kan zoveel beter!

Nick Ebbers Door Nick, Adviseur & trotse eigenaar
Leestijd: 5 minuten

De hele wereld moet zien waar jij goed in bent

Jullie doen gave dingen!

Wij zijn fan van onze klanten en willen de hele wereld mee laten kijken door onze ogen. We voelen ons, net als jullie, thuis in het oosten van het land en spreken dezelfde taal. Hoe zichtbaarder jullie zijn, hoe succesvoller je wordt en hoe meer wij mogen doen om samen nóg verder te groeien. Zo winnen wij ook en dat geeft een kick!

De website van Stichting Pak An kon echt niet meer…

Zo'n mooi initiatief verdient ook een mooie website

Stichting Pak An is precies zo’n project dat wij het liefst aan de hele wereld willen laten zien. “Als we dat graag willen en we krijgen daar energie van, dan doen we dat toch gewoon.” De contacten met Johan Godschalk van Stichting Pak An werden gelegd en het idee was geboren. Stichting Pak An is opgericht door Grolsch en De Feestfabriek, organisator van de  Zwarte Cross. Het doel is om ideeën die bijdragen aan de toekomst van de Achterhoek te ondersteunen. We zijn stuk voor stuk trotse Achterhoekers en vinden dit dus tof! In de planning wordt er elk jaar één weekend in juli, van vrijdag tot zondag, rood omcirkeld: de Zwarte Cross. Iedereen is dan vrij. Behalve onze editor/cameraman Jelmer, die heeft vanaf donderdag al vrij. Hij staat op de camping, verschil moet er zijn.

BVH Display heeft de bescheidenheid van zich afgeschud

Deze nuchtere Achterhoekers laten - met humor - zien wat ze kunnen

Toen de bedrijfsfilm klaar was, stond ons hele kantoor om de computer van cameraman Jelmer heen. Dit is een bedrijfsfilm ‘next level’, typisch zo’n film die we zelf ook op verjaardagen laten zien. Maar ook een bedrijfsvideo die past bij BVH Display. Want wist jij dat het bedrijf uit Lichtenvoorde klanten als Coca-Cola, Coolblue en Hunkemöller voorziet van signing en displays? Dit stralen ze door hun film en website nu ook uit. Deze nuchtere Achterhoekers laten – met humor – zien wat ze kunnen. Ze zeggen het zelf: “Opvallen in de grijze massa!” Offline deden ze dit al, nu vallen ze ook online op.

Het beste bier van Nederland? In de gemeente Bronckhorst?

De webshop loopt als een tierelier

Nog een mooi voorbeeld is de Bronckhorster Brewing Company. Zij brouwen het beste biertje van Nederland. Je leest het goed, het beste biertje van Nederland wordt gebrouwen in de gemeente Bronckhorst. Dat is toch heel erg vet? De brouwerij van Steve Gammage pakte met de ‘Nightporter’ de prestigieuze prijs. Ook bij dit project vonden wij dat de hele wereld moest zien waar Steve en zijn brouwmeesters zo goed in zijn. Dit was echt zo’n project waar eigenlijk iedereen aan wilde werken op ons kantoor. Tijdens het programmeren werden de biertjes zelfs al besteld door onze programmeurs. Nu de website af is, kunnen zij dat via de goedlopende webshop doen.

De missie van MeisterSinger vertaald naar een sfeervolle imagefilm

Het gevoel van het horloge was leidend

MeisterSinger weet heel goed hoe zij hun merk neer moeten zetten. Daar hebben ze geen hulp bij nodig. Het Duitse horlogemerk heeft een prachtige missie: “It’s not the minutes and seconds that are precious. It is time.” De horloges van het exclusieve horlogemerk stralen deze missie uit met één wijzer, de single-hand horloges. Je moet even de tijd nemen om de tijd af te lezen. Hoe gaan we dit zichtbaar maken in een film? Onze video-specialisten bedachten drie verhaallijnen. Ieder een belangrijke beslissing, voor ieder een ritueel om eerst te ontspannen. Zij nemen de tijd, zoals MeisterSinger het bedoelt.

We blijven ‘deurdonderen’ om bedrijven zichtbaar te maken

Een greep uit een aantal projecten die ons energie gaven en waar we trots op zijn. Het afgelopen jaar hebben we onze ‘waarom’ steeds scherper gekregen. Het is zeker niet slecht om even stil te staan bij de waarom-vraag. Sterker nog: je krijgt er een enorme drive van, daar zijn we inmiddels achter. Met die drive gaan we verder, verder met bedrijven online zichtbaar maken. Straal jij al online uit waar je offline goed in bent?