Contact opnemen

Nieuwe website | We laten zien waar we goed in zijn

We hopen dat het je inmiddels is opgevallen. Na maanden van voorpret was ‘ie er eindelijk: de nieuwe website! In deze blog laat ik je zien welke keuzes we hebben gemaakt en waarom. De website moet laten zien waar we goed in zijn. Iedereen is online, dus het is van enorm belang dat je online uitstraalt wie je echt bent. Heb jij al een website die dat doet?

Door Stef, Content marketeer
Leestijd: Leestijd 3 minuten

Sfeer is allesbepalend

Of je nu een restaurant binnenloopt of een website bezoekt, klanten willen sfeer. Een sfeer die bij het bedrijf past en bij hen. Door middel van beeld en tekst hebben we onze sfeer neergezet die bij ons past.

Het design is volledig omgegooid. Minder rood meer wit, meer rust minder drukte. Met deze uitstraling staat de bezoeker op nummer één. Door de overzichtelijke navigatie wordt hij aan de hand genomen door de website. Zo snel mogelijk naar je doel!

Persoonlijke fotografie, waarover ik al eerder schreef, is een must. Ook voor onze website. Op elke pagina staat er wel ergens een collega ‘te shinen’. Waardoor je meteen ziet met wie je te maken hebt.

We hebben bewust voor een ‘losse toon’ van schrijven gekozen. We willen communiceren, zoals we dit ook op kantoor doen. Met een gemiddelde leeftijd van 24 jaar zijn we een jong bedrijf. Er zijn al genoeg bedrijven genoeg die “u vrijblijvend een offerte aanbieden.”

Onze succesverhalen

Misschien wel het allerbelangrijkste van je website: laat zien wat je doet! Het lijkt een gigantische open deur, maar nog te vaak zien we websites zonder een portfolio. Of zoals wij ze noemen: succesverhalen. Bezoekers willen zich laten inspireren, pas daarna worden ze klant. Dit gaat niet andersom. Daarom zijn er liefst 22 projecten uitgewerkt om de bezoeker te inspireren.

Video is en blijft hot

We vertellen je al een tijdje dat je er online niet meer omheen kan, video is en blijft hot! Als videoproductiebedrijf is video natuurlijk onlosmakelijk met ons verbonden. De bezoeker is meteen geboeid door een fullscreen video met onze collega’s in de hoofdrol. De eerste indruk telt.

En ga eens kijken op de onze-mensen-pagina. Volop beweging door de gifjes van onze ‘knappe koppen’. De boomerangs, zoals Instagram ze noemt, laten de hobby’s van onze collega’s zien. Geinig toch? Onze missie in het algemeen is het internet persoonlijker maken, omdat mensen de drijvende krachten zijn achter iedere organisatie.

‘Deurdonderen’ in 2018

2017 was een bijzonder jaar voor ons met het 12,5 jarig bestaan. Dat we overigens goed hebben gevierd. Met onze nieuwe website maken we in 2018 een vliegende start. Nieuwe kansen, nieuwe energie, nieuwe klanten en natuurlijk onze huidige klanten die we altijd blijven helpen om hun doelen te halen. We laten online zien waar Achterhoekse bedrijven goed in zijn.