
De klant & het doel
Maron Meubels & Keukens uit het Achterhoekse Terborg heeft alles in huis om uw woning van top tot teen in te richten.
De wens van Maron was dat klanten inspiratie kunnen opdoen, snel een product kunnen zoeken en bepalen welke kleur, stof of opstelling het beste past.
“Voor ons is de website een online showroom geworden die klanten inspireert. We merken dat veel klanten in de winkel al weten wat ze willen!”
Dit hebben we gedaan:
- Strategie & concept
- Ontwerp & ontwikkeling
- Tekst & beeld
- Zoekmachineoptimalisatie
- Uitgebreide Google Adwords campagne (SEA)

Elke website verdient een eigen touch
Pronto Wonen, waar Maron Meubelen onderdeel van uitmaakt, heeft meerdere woonwinkels. Maron wilde daarom een geheel eigen uitstraling. Maar hoe doe je dat? De persoonlijke beelden van verschillende werknemers geven de website de eigen stijl waar Maron naar op zoek was.
Een webwinkel die zichzelf onderhoudt, verdient zichzelf terug
Bedenk eens wat je kunt besparen aan loonkosten, als je de website niet meer zelf hoeft bij te houden. Wat intern in het systeem staat, komt automatisch op de website. Dit is trouwens niet de eerste website die we maakten die zichzelf onderhoudt. Ook de website van Enning Makelaars onderhoudt zichzelf.
Je klanten bespioneren en weten wat zij willen. Belangrijke info!
Eigenlijk niks nieuws meer: klantbeoordelingen op je website
Klantenbeoordelingen zijn inmiddels online ingeburgerd. Goede zaak! Want ook jij kijkt eerst naar beoordelingen, voordat je een product aanschaft. Daarom juichen we het nog steeds toe, laat je cijfer zien. Maron scoort hoog, dan moet dit eruit springen!

Het enige dat mist is een betaalkoppeling, maar dat maken we ook!
Maron Meubels & Keukens wilde geen betaalkoppeling, maar we maken dit wel. Neem eens een kijkje bij onze webshops, daar zie je hoe onze webshops tot stand komen mét een betaalsysteem.