Website Wolter Tijdink

section arrow

De uitdaging

Voor Wolter Tijdink is het belangrijk dat hun trappen gezien worden. Het product moet centraal staan en visueel gemaakt worden voor de bezoeker. Wolter Tijdink wilde daarnaast hun referenties duidelijk terug laten komen op hun website. Zij wilden daarbij ook dat hun werkwijze goed terugkomt: van ontwerp tot productie.

De klant

Wolter Tijdink uit Borculo produceert trappen, bordessen, leuningen, balustrades en hekwerken voor opdrachtgevers in de utiliteitsbouw, woningbouw en scheepsbouw. Met meer dan 30 jaar ervaring in ontwerpen, tekenen, produceren en monteren, is Wolter Tijdink één van de belangrijkste trappenproducenten in Nederland.

section arrow

Een visuele website

De website van Wolter Tijdink is een voorbeeld van een visueel hoogstandje. Er is bewust weinig tekst gebruikt, waardoor de producten centraal staan. De verschillende soorten trappen zijn grafisch weergeven. Er klapt zelfs nog een foto open als de bezoeker op de trap klikt. Deze visuele website geeft Wolter Tijdink de professionele look dat het verdient.

De referenties op een eigen pagina

Wolter Tijdink heeft al veel moois gemaakt. De verschillende soorten trappen hebben een eigen referentiepagina gekregen. Met prachtige foto’s laat het bedrijf zien wat zij kunnen. Een inspirerende pagina die de bezoeker een fraai beeld geeft van het werk van Wolter Tijdink. De referentiepagina kan potentiële klanten over de streep trekken.

De werkwijze van A tot Z

De werkwijze van Wolter Tijdink kun je in één zin samenvatten: “wij maken trappen”. Vandaar dat deze zin ook centraal staat op de homepage. Geen onnodige tekst, maar een boodschap die iedereen begrijpt. In één oogopslag weet de klant dat de trappenfabrikant de trap ontwerpt en produceert. Deze duidelijkheid is een groot pluspunt aan de website.

section arrow
section arrow