header

Website SteentjesWoltersMulder

section arrow

De uitdaging

De specialisten van SteentjesWoltersMulder wilden met hun nieuwe website vooral het juiste gevoel overbrengen. Geen poespas, maar een persoonlijke website die uitnodigt. Het verhaal moest vooral worden verteld door beeld met ondersteuning van de tekst. De focus op wat écht belangrijk is!

De klant

SteentjesWoltersMulder uit Lichtenvoorde is een maatschap waaraan vijf advocaten verbonden zijn. De advocaten staan klaar om de klant bij hun juridische problemen te helpen. Eigentijdse advocatuur met een Achterhoekse nuchterheid. Dit betekent schikken en regelen waar het kan, procederen waar het moet.

section arrow

Personen centraal als blikvanger

Op de homepage staan de vijf advocaten van SteentjesWoltersMulder centraal. Zij zijn het bedrijf. In combinatie met de illustraties is het meteen duidelijk welke specialisaties deze juridische toppers de klant kunnen bieden. Geen moeilijke zinnen of advocaten in een toga, maar een strak design ondersteund door tekst.

1

Deel kennis op je website

SteentjesWoltersMulder is topadvocatuur in de Achterhoek. Dit wil je ook overdragen naar de klant. Daarom is er gekozen voor een aparte pagina over kennis en actualiteit. Daarnaast heeft elke advocaat een aparte pagina, waarin zij of hij gespecialiseerd is. Er is kennis in huis en het advocatenkantoor uit Lichtenvoorde laat dit nu ook zien.

2

Frisse benadering

De advocatenbranche staat niet bekend om zijn dynamische en frisse uitstraling. Websites staan vol met tekst, nodigen weinig uit en zijn grauw qua kleurgebruik. SteentjesWoltersMulder doet dit anders. Het advocatenkantoor heeft voor een creatieve en frisse benadering gekozen. Met dynamische vormen en illustraties is de website een blikvanger binnen de advocatuur.

3
section arrow
section arrow